مفهوم تعالی و نقد وضعیت موجود آن در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش ایران
مفهوم تعالی و نقد وضعیت موجود آن در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش ایران

مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی؛ سولماز نورآبادی

دوره 18، شماره 70 ، تیر 1396، ، صفحه 25-44

چکیده
  این پژوهش باهدف تبیین مفهوم تعالی و ارزیابی جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش به‌منظور طرح زمینه‌های کاربست در برنامه درسی اجراشده است. روش پژوهش آمیخته (تحلیل اسنادی، تحلیل محتوا و مصاحبه ...  بیشتر